Gönderen
Como brenices
|
0
yorum
Facebook’un Kampanya Yapısı Değişiyor
Facebook’un Kampanya Yapısı Değişiyor
En çok
kullanılan sosyal medya ağlarından bir olan Facebook 4 Mart’ta yeni bir
kampanya yapısına geçiş yapacağını kullanıcılarına duyurdu. 4 Mart’ta tüm
reklamverenlere aynı anda açılması planlanan yeni kampanya yapısı Ads Create
Tool, Ads Manager ve Power Editor gibi tüm reklam ara yüzlerinde kullanılabilir
olacak. Şimdi Facebook kullanıcılarının aklında bir soru işareti yeni sisteme
geçmek için ne yapacağız konusu. Facebook bu konuda da açıklama yaptı. Yeni
sistem için bir şey yapmalarına gerek kalmadan Facebook tüm reklam verenleri
yeni sisteme otomatik olarak uygun hale getirecek ve sisteme entegre edecek. Yeni
kampanya yapısının avantajı ise reklam verenlere hangi hedef kitleleri
hedeflemeleri gerektiği konusunda bilgi sunuyor olması ve daha iyi sonuç veren
hedefi seçmeleri için olanak sağlaması. Peki, bu kampanya yapısının eskikampanya yapısından farkı ne?
Eski
sistem bilindiği gibi reklamlar ve kampanyalar olmak üzere iki bölümden
oluşuyordu. Yeni sistemde ise bu yapı reklamlar, kampanyalar ve reklam setleri
olmak üzere üç bölümden oluşuyor. Bu bölümler incelenirse işlevleri şu şekilde sıralanabilir;
1.
Kampanyalar: Reklamverenlerin hedeflemelerini kapsıyor. Seçtikleri her
hedefleme için elde ettikleri sonuçları ölçümlemelerini ve bu sayede de
optimize etmelerini sağlıyor.
2. Reklam
Setleri: Reklamverenlerin bütçe ve planlamalarına göre her aşamada var olacak
olan bu bölüm reklamların sonuçlarının ölçümlenmesine ve reklamların ne zaman
gösterileceğini kontrol edilmesine olanak sağlayacak.
3.
Reklamlar: Reklam setleri içinde yer alan metin, video, link ve görselleri
içeren bölümdür.
0 yorum :